……
breaking-boundaries-with-the-latest-in-stylus-pen-technology
مقالات زمان مطالعه : 4 دقیقه

از زمان اختراع اولین نسل تلفن، فناوری راه زیادی را طی کرده است. برای پاسخگویی با نیازهای متغیر ما، دستگاه‌ها فراتر از عملکردهای سنتی خود توسعه یافته‌اند - تلفن‌ها دیگر فقط برای برقراری تماس نیستند، و قلم‌ها نیز اکنون بیش از یک قلم دیجیتال هستند.

بازنویسی آینده

تولد صفحه لمسی قرار بود قلم نوری را منسوخ کند. درضمن، چرا باید از یک ابزار اضافی برای انجام کارهای لمسی استفاده کرد؟ اما به‌زودی، S Pen این منطق را کنار می‌زند. درطول سال‌ها، ما شاهد این بوده‌ایم که S Pen از یک قلم معمولی فراتر رفته است. همراه با Galaxy Z Fold3 5G، این قلم با قابلیت‌هایی تکامل یافته است که بهره‌وری را افزایش می‌دهد و در ضمن جایگزین تجربیات واقعی مانند یادداشت‌برداری درحال حرکت می‌شود. جدیدترین مدل این قلم با درنظر گرفتن Galaxy Z Fold3 5G جدید طراحی شده است که S Pen Fold Edition و S Pen Pro را اولین قلم‌های تاشوی سازگار با تلفن در جهان می‌کند.

خلاقیت اثر خود را گذاشت

همانطور که مفهوم خلاقیت تکامل یافته است، نحوه برقراری ارتباط ما نیز تغییر کرده است. S Pen نیز در همین راستا  پیش رفته است. این فناوری مجهز به انواع مختلفی از قلم‌های طراحی با درجات مختلف فشار و حساسیت به شیب است، شما می‌توانید آزادانه احساسات خود را مستقیماً روی صفحه پیاده کنید.

پیام‌ زنده

«پیام متنی» می‌تواند بیشتر از یک متن باشد، به لطف قابلیت افزودن تصاویر و GIFها.

ویرایش ویدیو

لمس ظریف S Pen قابلیت ویرایش دقیق ویدیوها را فراهم می‌کند که زمانی تنها با نوک انگشتان دست‌ یافتنی بود. 

فضای بیشتر برای بهره‌وری

S Pen در ارتقای بیان خلاقانه به قله‌های جدید متوقف نشده است - همچنین با ارائه قابلیت‌های جدید و بهبودیافته در هر مدل، بهره‌وری را متحول کرده است.

آغاز آن با راه‌اندازی S Pen اصلی بوده است، اولین مورد از میان‌بُرهایی که باعث صرفه‌جویی در زمان ارزشمند ما می‌شود، معرفی شد: باز کردن برنامه Samsung Notes با یک ضربه دوتایی ساده.

و اکنون، نسخه ارتقاء‌یافته Bluetooth Low Energy-enabled version از S Pen آزادی و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازد تا فقط با قلم خود، طیفی از حرکات را فرمان دهند. 

شکستن مرزها و تعریفی نو از آن‌ها

با الهام از بلندپروازی ما برای نوآوری در آینده، قلم S Pen پیشرفت‌های زیادی را در 10 سال گذشته داشته است و آن را از سطح لوازم جانبی، به یک ضرورت ارتقا داده است. این آخرین نسخه ویژگی‌های جدید را باز می‌کند و حتی تجربیات بیشتری را به کاربران معرفی می‌کند.

دقت مانند قلم‌

با گذشت زمان، روانی «جوهر» S Pen برای دستیابی به دقت بیشتر توسعه یافته است و برای خلق آثار هنری خیره‌کننده مناسب است.

راه جدیدی برای چندوظیفگی

می‌توانید با یادداشت‌برداری هنگام تماس تصویری، بهره‌وری Galaxy Z Fold3 را با S Pen Fold Edition را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

نوآوری را در دست بگیرید

زمان درحال گذر است و درحال ورود به آینده هستیم. بیایید سهمی در آینده داشته باشیم.


دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن
کد امنیتی
لطفا منتظر بمانید ...
شبکه‌های اجتماعی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید