……
تاریخچه شرکت

معرفی شرکت سام سرویس :

شرکت سام سرویس (سهامی خاص) در تاریخ 08/22/ 1380 با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش محصولات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی برندهای سام و سامسونگ شامل محصولات خانگی، صوتی تصویری ، کولر و متعلقات کامپیوتری، تامین قطعات یدکی و لوازم مورد نیاز خدمات در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.

بیانیه ماموریت شرکت سام سرویس :

 

فرآیندهای اصلی این شرکت شامل طراحی و ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه هایی از محصولات برندهای  سام و سامسونگ تحت گارانتی شرکت سام سرویس  شامل:
-   محصولات لوازم خانگی (HA): یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو
-   محصولات صوتی تصویری (AV): انواع تلویزیون (LED)

-   محصولات تهویه مطبوع خانگی(AC): کولرهای گازی خانگی و تصفیه هوا
- محصولات ماشین های اداری(IT) : مانیتور، پرینتر، نمایشگرهای هوشمند حرفه ای و تونر

 

بیانیه ماموریت شرکت سام سرویس :

طراحی و ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه هایی از محصولات برندهای  سام و سامسونگ تحت گارانتی شرکت سام سرویس  شامل:
-   محصولات لوازم خانگی (HA): یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو
-   محصولات صوتی تصویری (AV): انواع تلویزیون (LED)

-   محصولات تهویه مطبوع خانگی(AC): کولرهای گازی خانگی و تصفیه هوا
- محصولات ماشین های اداری(IT) : مانیتور , نمایشگرهای هوشمند حرفه ای

 

 

خط مشی شرکت سام سرویس :


درباره سام سرویس
اهداف ما

اهداف کلان شرکت سام سرویس از این قرار است:  

1-     بهبود دانش و مهارت کارکنان در زمینه ارائه خدمت 

2-     بهبود زیرساختهای ارائه خدمات

3-     طراحی خدمات نوین

4-     بهبود کیفیت خدمات

5-     بهبود رضایت مشتری 

connections
ارتباطات

روش های ارتباط با مشتری

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در 24 ساعت شبانه روز در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی 8255-021، شماره تماس 88735050-021 (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با شرکت سام سرویس )، پیامک 0218255 و یا آدرس ایمیل info@samservice.ir آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.

 

شبکه‌های اجتماعی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید