……

ارایه خدمات بی‌سابقه به خریداران تلویزیون‌های سام

ارایه-خدمات-بی‌سابقه-به-خریداران-تلویزیون‌های-سام
اخبار زمان مطالعه : 3 دقیقه

آقای مهندس سید وحید نجفی ، مدیریت عامل شرکت سام سرویس در تاریخ 1400/11/23 در مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا به طرح موضوعات و مباحثی حول محور تمرکز بر اطمینان ، آسایش و رضایت مشتریان ، طراحی و توسعه محصولات جدید و برندسازی پرداختند که توجه مخاطبین گرامی را به آن جلب می نمائیم. 

نجفی: سام سرویس خریداران سامسونگ را رها نکرد

مدیرعامل سام سرویس گفت: سام سرویس خریداران سامسونگ را رها نکرد و با صرف انرژی و هزینه بسیار بالا توانست قطعات و سرویس مورد نیاز مشتریان خود را تامین کند.

به گزارش شبکه لوازم خانگی، وحید نجفی ضمن تاکید بر این نکته که همواره سعی میکنیم محصولات مختلف را براساس نیاز مشتریان طراحی کنیم و این روند توسعه محصولات و ارائه مدل‌های جدید ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در گروه محصولات خانگی مانند لباسشویی 10مدل به بازار عرضه شده است که براساس نیاز گروه‌ها و طبقات مختلف بازار و مشتریان است، در همین راستا اخیرا در گروه محصولات برودتی نیز یخچال فریزر مدل«تویین» را به بازار عرضه کردیم و به زودی نیز جاروبرقی با برند سام به بازار عرضه خواهد شد.

نجفی افزود: خوشبختانه با برندسازی‌ای که در گذشته اتفاق افتاد و با خدماتی که از طریق شرکت سام سرویس در طول 26سال گذشته به هموطنان محترم ارائه شده، سام و سام سرویس توانسته‌اند تصویر یک برند معتبر شناخته شده را در ذهن مخاطب تداعی کنند، بنابراین استقبال از برند سام با گارانتی سام سرویس بسیار بهتر از حد انتظار ما است و خوشحالیم که تلاشهای همکاران ما در بخش‌های مختلف شرکت نتیجه داده است. اعتماد افکارعمومی به ما، انگیزه‌ای شده تا بتوانیم محصولات بهتر، باکیفیت‌تر و به روزتری را تولید و به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت سام سرویس بیان کرد: موضوع رضایت مشتری و حقوق مصرف‌کنندگان همواره جزو اولویت‌ها و سیاستگذاری‌های مجموعه سام بوده و ما در سالیان گذشته این را به اثبات رساندیم و توانستیم در ارزیابی سازمانهای مختلف از جمله سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، به عنوان شرکت برتر، تندیس طلایی را کسب کنیم. دریافت این نشان، مبین این نکته است که مجموعه سام سرویس تمام انرژی، توان و تلاش خود را معطوف کرده تا بتواند خدماتی در استاندارد جهانی و شان مصرف‌کننده ایرانی ارائه دهد.

نجفی ادامه داد: سام سرویس علی‌رغم تحریمها، خریداران سامسونگ را رها نکرد و با صرف انرژی و هزینه بسیار بالا توانست قطعات و سرویس مورد نیاز مشتریان خود را که در طول سالیان گذشته مشتریان محصولات سامسونگ بودند در بالاترین سطح ممکن(باتوجه به محدودیتها و محرومیت ناشی از تحریم‌ها) تامین کند تا به این طریق بتواند از خریداران این برند نیز حمایت‌های لازم را داشته باشد.

نجفی تاکید کرد: همواره خدمات پس از فروش یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان ایرانی است به همین منظور شرکت سام سرویس به منظور جلب اعتماد و تضمین کیفیت بهتر محصولات خود، تمامی محصولات با برند سام را به مدت 2سال تضمین و همه خدمات خود را در این مدت به صورت رایگان ارائه میدهد. همچنین 10سال پشتیبانی قطعات را برای محصولاتمان لحاظ کرده‌ایم.



به گفته وی پشتیبانی و تعویض محصولات تصویری در تلویزیون‌های برند سام تا 6ماه برای ایرادات فنی بدون قید و شرط و به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود که این مورد از جمله خدمات بی‌سابقه و متمایز سام است و مشابه این امتیاز در حال حاضر در سطح برندهای موجود در بازار وجود ندارد.

مدیرعامل سام سرویس درخصوص خدمات نمایندگی‌های این شرکت نیز گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی مختلفی برای نمایندگی‌هایمان برگزار کردیم بنابراین آنها ماهر و متخصص هستند تا به این طریق بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. از طرف دیگر قطعات را به میزان کافی در اختیار نمایندگی‌هایمان قرار دادیم تا مشتریان در دریافت خدمات مورد نیازشان مشکلی نداشته باشند.

نجفی عنوان کرد: به منظور توسعه خدمات و ارائه خدمات نوین به مشتریان، خدماتی را در حوزه ارتباط با مشتریان، مبتنی بر سرویسهای تحت وب ارائه خواهیم داد که درماه‌های آینده اجرایی میشود. همچنین مطابق رویه هرساله، برگزاری جشنواره‌های مختلف نورورزی را در دستور کار داریم که جزییات بیشتر آنها متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

 

متن خبر در وبسات ایلنا: ارائه خدمات بی‌سابقه به خریداران تلویزیون‌های سام

 


دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن
کد امنیتی
لطفا منتظر بمانید ...
شبکه‌های اجتماعی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید